πορτραίτα μονοκονδυλιά - single line #2

H εικόνα στον ψηφιακό όπως και στον αναλογικό κόσμο είναι χρώμα. Μια διαφορά του ψηφιακού κόσμου είναι ότι η εικόνα είναι ένα ψηφιδωτό (pixels) από αριθμούς που αντιπροσωπεύουν το κάθε χρώμα. Σε μια απλούστευση μπορούμε να πούμε ότι μια εικόνα σε κλίμακα του γκρίζου χρώματος μόνο, αποτελεί ένα ψηφιδωτό από αριθμούς 0-255 στη γλώσσα processing όπου όσο πλησιάζουμε στο 0 "μαυρίζει" περισσότερο η ψηφίδα μας, πλησιάζοντας το 255 "ασπρίζει, και στις ενδιάμεσες τιμές γκριζάρει αντίστοιχα σύμφωνα με την τιμή που πλησιάζει.

Στο έργο πορτραίτα με μονοκονδυλιά #2 η εικόνα του μοντέλου μας,  αποτελεί ένα εικονικό σύμπαν, όπου οι περιοχές με μεγαλύτερες σκιασμένες περιοχές λειτουργούν σαν διαφορετικοί πλανήτες με αντίστοιχο βαρυτικό πεδίο με την περιοχή που καταλαμβάνουν.

Ο περιπλανώμενος κομήτης (γραφίδα) δημιουργήθηκε και προγραμματίστηκε  με τέτοιο τρόπο ώστε, να βρεθεί σαν να πέρασε από μια μαύρη τρύπα ενός διαφορετικού σύμπαντος στο σύμπαν του μοντέλου και σε τυχαίο σημείο και με τυχαία τροχιά και ταχύτητα. Τα βαρυτικά πεδία των πλανητών του σύμπαντός μας ανταγωνιζονται μεταξύ τους στο ποιός πλανήτης θα καταφέρει τελικά να  προσελκύσει πρώτος τον περιπλανώμενο κομήτη ώστε η ουρά του κομήτη να τον αποτυπώσει στο έργο. Υπάρχουν πολλοί γειτονικοί πλανήτες, οπότε και η τροχιά του κομήτη τελικά είναι απροσδιόριστη σε αυτή τη διελκυστίνδα βαρυτικών πεδίων. Ακόμα και να “πέσει” στο βαρυτικό πεδίο κάποιου πλανήτη, μετά από κάποιες περιστροφές, οι δυνάμεις που ασκούνται σε συνδυασμό με την ταχύτητα το κομήτη που αυξάνεται, θα τον εκσφενδονίσουν σε νέο πλανήτη, γειτονικό ή μη, εισάγοντας και την έννοια της τυχαιότητας στον εικονικό μας κόσμο.

Υλοποίηση σε “σκίτσο” sketch της γλώσσας Processing. Υλοποίηση του κομήτη με διανύσματα στο επίπεδο, προσομοιώνοντας δυνάμεις της Φυσικής με μαθηματικά και πληροφορική. Υπάρχει και η δυνατότητα παρέμβασης σε διάφορες παραμέτρους και εισαγωγή νέων δυνάμεων ή μεταβάλλοντας τους “κανόνες” των υφισταμένων,  παρόλα αυτά το έργο παράγεται αυτόματα σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις εκάστοτε αισθητικές απαιτήσεις. H τροχιά λοιπόν του κομήτη μας και η ουρά του που δεν είναι εφήμερη, θα δημιουργήσει το έργο.

Το παραγόμενο έργο δεν είναι απαραίτητο να μείνει εσαεί στον ψηφιακό κόσμο και στον σκίτσο της processing αλλά, μπορεί να πάρει σάρκα και οστά με αποτύπωση του στο χαρτί με μολύβι, στυλό, κάρβουνο ή και πινέλο, από τα δύο καλλιτεχνικά αυτόματα - τύπου βραχίονα και κάθετου μηχανογράφου που έχω δημιουργήσει, για το σκοπό αυτό.

Έμπνευση έργου : η φύση και το βιβλίο η φύση του κώδικα D. Shiffman

"προσωπογραφίες"  χρόνος αποτύπωσης ψηφιακά 10-30’ - σε χαρτί 2-4 ώρες

 

Gallery Thumb I

Πάμπλο Πικάσο

προσωπογραφία Πάμπλο Πικάσο με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Πάμπλο Πικάσο

προσωπογραφία Πάμπλο Πικάσο με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Σαλβαδόρ Νταλί

προσωπογραφία Σαλβαδόρ Νταλί με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Πωλ Σεζάν

προσωπογραφία Πωλ Σεζάν με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Einstein

προσωπογραφία Einstein με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

James Dean

προσωπογραφία James Dean με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Πητ Μοντριάν 1906

προσωπογραφία Πητ Μοντριάν 1906 με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Κλώντ Μονέ

προσωπογραφία Κλώντ Μονέ με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

Gallery Thumb I

Βίνσεντ βαν Γκογκ

προσωπογραφία Βίνσεντ βαν Γκογκ με συνεχόμενη γραμμή - μονοκονδυλιά.

 

δημιουργία ενός έργου σε επίπεδο αλγορίθμου, όπου η πηγή μπορεί να είναι μια φωτογραφία ή μια κάμερα με το θέμα μας να ποζάρει σε ζωντανό χρόνο.

διαδικασία μεταφοράς στον πραγματικό κόσμο σε χαρτί / καμβά / χαρτόνι με τα εργαλεία μου. (μηχανογράφος). Χρόνος ~ 45'- 2ώρες / 20Χ30εκ.

Template Design © Joomla Templates | GavickPro. All rights reserved.