μονοκονδυλιές - single line #3

H εικόνα στον ψηφιακό όπως και στον αναλογικό κόσμο είναι χρώμα. Μια διαφορά του ψηφιακού κόσμου είναι ότι η εικόνα είναι ένα ψηφιδωτό (pixels) από αριθμούς που αντιπροσωπεύουν το κάθε χρώμα. Σε μια απλούστευση μπορούμε να πούμε ότι μια εικόνα σε κλίμακα του γκρίζου χρώματος μόνο, αποτελεί ένα ψηφιδωτό από αριθμούς 0-255 στη γλώσσα processing όπου όσο πλησιάζουμε στο 0 "μαυρίζει" περισσότερο η ψηφίδα μας, πλησιάζοντας το 255 "ασπρίζει, και στις ενδιάμεσες τιμές γκριζάρει αντίστοιχα σύμφωνα με την τιμή που πλησιάζει.

Στο έργο μονοκονδυλιές #3 (συγγενικό σε ιδέα με το #2 ) η εικόνα του μοντέλου μας,  αποτελεί μια ενδιαφέρουσα και πολύουη μεγαλούπολη, όπου οι περιοχές με μεγαλύτερες σκιασμένες περιοχές λειτουργούν σαν τα αξιοθέατα, όπου ανάλογα με το μέγεθος και τη "σκοτεινότητά" τους αποτελούν τα MUST που πρέπει να δούμε.

Βρισκόμαστε στο αυτοκίνητο λοιπόν και βιαζόμαστε να προλάβουμε την περιήγησή μας σε κάθε ένα αξιοθέατο. Άλλα βρίσκονται μακρύτερα και άλλα κοντύτερα. Όταν κάποιο είναι μακρυά από το σημείο που βρισκόμαστε, το αυτοκίνητό μας καταφέρνει με τον καιρό να επιταχύνει περισσότερο, με αποτέλεσμα όταν "στρίψουμε" σε αναζήτηση του επόμενου σημείου ενδιαφέροντος, να χαθεί η τριβή λόγω ταχύτητας και να drift-άρουμε δημιουργώντας τις εμφανείς καμπύλες, ενώ σε κοντινά μεταξύ τους αξιοθέατα θα πάρουμε κοφτές ακριβείς στροφές κάνοντας τα hatchάκια πιο εμφανή. Ο αλγόριθμος δουλεύει τόσο σε αρχιτεκτονική, τοπία, τόσο και σε προσωπογραφίες.

Φυσικά σε αυτή την τρελή κούρσα περιήγησης, μπορούμε να επέμβουμε σε πραγματικό χρόνο, αλλάζοντας το αποτέλεσμα κατά πολύ.

Υλοποίηση σε “σκίτσο” sketch της γλώσσας Processing. Υλοποίηση του κομήτη με διανύσματα στο επίπεδο, προσομοιώνοντας δυνάμεις της Φυσικής με μαθηματικά και πληροφορική. Υπάρχει και η δυνατότητα παρέμβασης σε διάφορες παραμέτρους και εισαγωγή νέων δυνάμεων ή μεταβάλλοντας τους “κανόνες” των υφισταμένων,  παρόλα αυτά το έργο παράγεται αυτόματα σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις εκάστοτε αισθητικές απαιτήσεις. H τροχιά λοιπόν του κομήτη μας και η ουρά του που δεν είναι εφήμερη, θα δημιουργήσει το έργο.

Το παραγόμενο έργο δεν είναι απαραίτητο να μείνει εσαεί στον ψηφιακό κόσμο και στον σκίτσο της processing αλλά, μπορεί να πάρει σάρκα και οστά με αποτύπωση του στο χαρτί με μολύβι, στυλό, κάρβουνο ή και πινέλο, από τα δύο καλλιτεχνικά αυτόματα - τύπου βραχίονα και κάθετου μηχανογράφου που έχω δημιουργήσει, για το σκοπό αυτό.

Έμπνευση έργου : η φύση και το βιβλίο η φύση του κώδικα D. Shiffman

"περιπλανήσεις"  χρόνος αποτύπωσης ψηφιακά 10-30’ - σε χαρτί 2-4 ώρες

 

Gallery Thumb I

eifel

τοπίο - Παρίσι - eifel.

Gallery Thumb I

james dean

προσωπογραφία james dean.

Gallery Thumb I

γυναίκα

προσωπογραφία γυναίκας.

Gallery Thumb I

Φλώρινα - ποτάμι

δεν θα έλειπε και ένα κτίριο από το ποτάμι της πόλης μας.

Gallery Thumb I

Φλώρινα - δίδυμοι πύργοι - περιστερώνες

το "λογότυπο" της πόλης μου.

 μια προεπισκόπιση της δημιουργίας του αστικού τοπίου πύργου του Αϊφελ.

δημιουργία ενός έργου σε επίπεδο αλγορίθμου, (Απο τον αλγόριθμο μονοκονδυλιά #2) όπου η πηγή μπορεί να είναι μια φωτογραφία ή μια κάμερα με το θέμα μας να ποζάρει σε ζωντανό χρόνο όπως και σε αυτό το έργο.

διαδικασία μεταφοράς στον πραγματικό κόσμο σε χαρτί / καμβά / χαρτόνι με τα εργαλεία μου. (μηχανογράφος). Χρόνος ~ 45'- 2ώρες / 20Χ30εκ.